Інформування пацієнтів – push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку Дія
Шановні колеги!
Національна служба здоров’я України спільно з Міністерством охорони здоровʼя та Міністерством цифрової трансформації запускає новий канал інформування пацієнтів – push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку Дія.
Мета впровадження – швидше та зручніше доставляти пацієнтам важливу медичну інформацію, зменшити кількість збоїв та скоротити витрати на СМС.
🔹 Як це працюватиме?
- Якщо пацієнт має застосунок Дія на своєму телефоні та авторизований у ньому – повідомлення від ЕСОЗ надійде першочергово сюди.
- Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно йде у Viber.
- Якщо немає Viber – пацієнт отримує СМС (як і раніше).
🔹 Які повідомлення надходитимуть у Дію?
На першому етапі пацієнти отримуватимуть push-сповіщення про:
- створення плану лікування;
- створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
- скасування е-Рецепта лікарем;
- створення е-Направлення (з номером е-направлення).
Надалі перелік повідомлень у Дії поступово розширюватиметься.
🔹 Коли запрацюють оновлення?
Наразі тривають тестування нового каналу інформування від ЕСОЗ. Попередньо очікується, що інформування пацієнтів через Дію запрацює уже на початку вересня.
Нагадаємо, що пацієнти, які при реєстрації в ЕСОЗ обрали метод автентифікації через документи, як і раніше мають отримувати друковану памʼятку.
Сповіщення від ЕСОЗ щодо дітей та недієздатних осіб (які мають метод автентифікації в ЕСОЗ через законного представника) як і нині отримає їх законний представник через власний метод автентифікації (Дія, Viber чи СМС).