Інформування пацієнтів – push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку Дія

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (оцініть матеріал)
Завантаження...

Шановні колеги!

Національна служба здоров’я України спільно з Міністерством охорони здоровʼя та Міністерством цифрової трансформації запускає новий канал інформування пацієнтів – push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку Дія.

Мета впровадження – швидше та зручніше доставляти пацієнтам важливу медичну інформацію, зменшити кількість збоїв та скоротити витрати на СМС.

🔹 Як це працюватиме?

  1. Якщо пацієнт має застосунок Дія на своєму телефоні та авторизований у ньому – повідомлення від ЕСОЗ надійде першочергово сюди.
  2. Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно йде у Viber.
  3. Якщо немає Viber – пацієнт отримує СМС (як і раніше).

🔹 Які повідомлення надходитимуть у Дію?

На першому етапі пацієнти отримуватимуть push-сповіщення про:

  • створення плану лікування;
  • створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
  • скасування е-Рецепта лікарем;
  • створення е-Направлення (з номером е-направлення).

Надалі перелік повідомлень у Дії поступово розширюватиметься.

🔹 Коли запрацюють оновлення?

Наразі тривають тестування нового каналу інформування від ЕСОЗ. Попередньо очікується, що інформування пацієнтів через Дію запрацює уже на початку вересня.

Нагадаємо, що пацієнти, які при реєстрації в ЕСОЗ обрали метод автентифікації через документи, як і раніше мають отримувати друковану памʼятку.

Сповіщення від ЕСОЗ щодо дітей та недієздатних осіб (які мають метод автентифікації в ЕСОЗ через законного представника) як і нині отримає їх законний представник через власний метод автентифікації (Дія, Viber чи СМС).



Вам буде цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.